خرید انواع سایه چشم باکیفیت

همانطور که می‌دانید آرایش چشم مهم‌ترین بخش آرایش حرفه‌ای و کامل محسوب می‌شود که تاثیر بسزایی در زیباتر شدن چهره دارد؛ به همین دلیل باید در انتخاب محصولات آرایش چشم دقت بسیاری داشته باشید. اما یکی دیگر از دلایل اهمیت استفاده از محصولات باکیفیت، حساس بودن چشم‌هاست که نسبت به زیباتر کردن چهره اهمیت بیشتری دارد. ریمل، خط چشم و سایه چشم از جمله محصولات آرایشی موثر در زیبایی چهره هستند که در این مقاله به معرفی انواع سایه چشم خواهیم پرداخت.

سایه چشم نوعی محصول آرایشی بوده که روی پلک مورد استفاده گرفته می‌گیرد و جذابیت چشم‌ها را افزایش می‌دهد. انواع سایه چشم را می‌توان به دو دسته سایه‌های شاین یا اکلیلی و سایه‌های مات تقسیم کرد که ممکن است پالت سایه چشم شامل هر دو نوع سایه مات و شاینی باشد. برندهای مختلفی بخشی از تولیدات خود را به تولید انواع پالت سایه اختصاص داده‌اند که به دلیل تنوع بالای محصولات انتخاب سایه چشم سخت‌تر میشود. شما می‌توانید با توجه به تعداد رنگ‌ها و شاین یا مات بودن رنگ‌ها، پالت سایه چشم مورد علاقه خود را تهیه نمایید؛ ما به شما سه مدل سایه چشم زیر را پیشنهاد می‌کنیم که تنوع رنگ، قیمت و کیفیت بالایی دارند.

  • پالت سایه چشم نود هدی بیوتی
  • پالت سایه چشم مربعی استوری
  • پالت سایه چشم مرکوری هدی بیوتی

در ادامه متن به معرفی هر یک از این محصولات زیبا و جذاب خواهیم پرداخت.

 

پالت سایه چشم NUDE هدی بیوتی

برند هدی بیوتی از جمله برندهای مشهور و پرطرفدار محصولات آرایشی بوده که با تنوع بالای محصولات به سرعت توانست محبوبیت بسیاری برای محصولات خود در بین بانوان سرتاسر دنیا کسب نماید. جدیدترین پالت سایه چشم کاربردی این برند مدل NUDE می‌باشد که با بسته بندی زیبا فضای بسیار کمی را در کیف لوازم آرایش شما اشغال می‌نماید. پالت سایه چشم نود دارای ۹ رنگ مات و شاین بوده که جذابیت بی نظیری به آرایش و چشمان شما می‌بخشد. کیفیت و پیگمنت رنگ سایه چشم HUDABEAUTY فوق‌العاده بالا بوده که پوششی یکدست و کامل را بر روی پلک شما ایجاد نموده و از ماندگاری بالایی برخوردار است.

پالت سایه استوری

پالت سایه استوری دارای ۴ طبقه لوازم آرایش کاربردی و جذاب بوده که به شما این امکان را می‌دهد با تنوع رنگی مات و شاینی آرایشی جذاب و دلربایی داشته باشید. شما می‌توانید ۲۱ رنگ سایه، رژگونه و هایلایتر جذاب را در یک پالت سایه داشته باشید و به جای چند پالت مختلف، با استفاده از این پالت آرایشی جذاب آرایش خود را تکمیل نمایید. همچنین به دلیل داشتن آینه و براش دو سر شما را از به همراه داشتن آینه و براش بی نیاز می‌کند. پالت سایه، رژگونه و هایلایتر STORY جایگزین مناسب چند محصول مختلف در کیف لوازم آرایش شماست که فضای کمی اشغال می‌کند.

پالت سایه چشم HUDABEAUTY مدل مرکوری رتروگرید

پالت سایه چشمHUDABEAUTY  مدل مرکوری رتروگید دارای ۱۸ رنگ سایه شاین و جذاب با تنوع رنگی خاص بوده که می‌توانید با لباس و رنگ رژ خود ست نمایید. بسته بندی پالت سایه چشم هدی بیوتی شیک و زیبا بوده و برای هدیه دادن در مناسبت‌هایی مثل تولد و غیره مناسب است. یکی از مهم‌ترین ویژگی سایه مرکوری هدی بیوتی داشتن آینه بزرگ است که دیگر نیازی به همراه داشتن آینه در موقعیت‌های مختلفی مثل جشن‌ها و مهمانی‌ها ندارید.

قیمت انواع پالت سایه چشم

همانطور که می‌دانید قیمت محصولات آرایشی از یک برند نسبت به برندی دیگر متفاوت است و شما می‌توانید نسبت به بودجه موردنظر خود انواع محصولات آرایشی باکیفیت را خریداری نمایید. محصولات آرایش چشم معرفی شده در این مقاله کیفیت بالایی داشته و در کنار کیفیت عالی قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع پالت سایه چشم به تگ قیمت محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش پیراکده مراجعه نمایید؛ در صورت غیر فعال بودن دکمه خرید و یا نیازمند استعلام تلفنی بودن محصول، برای اطلاع از موجودی و قیمت محصولات با فروشگاه اینترنتی پیراکده تماس حاصل فرمایید.

 

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی

اگر برای خرید محصولات آرایشی با کیفیت و انتخاب فروشگاه معتبر لوازم آرایشی سر در گم هستید، فروشگاه اینترنتی پیراکده ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و مقرون به صرفه بوده که برای شما تجربه خریدی امن را فراهم می‌نماید. فروشگاه آنلاین پیراکده محصولاتی اورجینال و باکیفیت ارائه داده تا کمک‌رسان شما برای داشتن پوست و مو سالم باشد. شما می‌توانید تنوع محصولات و برندهای موجود در وبسایت پیراکده را مشاهده نموده و با توجه به نیاز خود انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف را تهیه و خریداری نمایید.

پاسخی بگذارید