خريد جاروبرقى آب و خاك صنعتى:

خريد جاروبرقى آب و خاك صنعتى براى نظافت كردن اماكن و كارخانه جات صنعتى و كارواش ها و قالي شويى ها و مبل شويى ها و ساير شركت هاى صنعتى بزرگ كه علاوه بر زباله هاى خشك، آلودگى هاى تر نيز توليد مى كنند، گزينه مناسبى مى باشد. كه با احتساب حجم و مقدار زباله توليد شده و ساعت كارى كارخانه جات صنعتى و مدت زمانى كه جاروبرقى آب و خاك صنعتى بايد در طول روز كار كند و اندازه محيطى كه بايد نظافت در آن صورت گيرد، از جاروهاى دو يا سه موتوره بايد استفاده شود تا جواب گوى تمامى انتظارات ذكر شده باشد.

با تهيه جاروبرقى آب و خاك صنعتى چند موتوره، در عين حال كه با در اختيار داشتن توانايى استراحت يكى از موتورها همزمان با در حال كار بودن موتور ديگر جاروبرقى كه به صورت اتومات اين كار انجام مى شود يا به صورت دستى كه كاربر به نوبت و طبق زمان بندى مشخص يكى از موتور ها را خاموش مى كند كه اين امر سبب عدم آسيب به موتور ها و كاهش استهلاك و افزايش طول عمر موتور ها شده و همچنين با اين مزيت تعبيه شده در دستگاه كاربر مى تواند به مدت طولانى ترى جهت نظافت از جاروبرقى آب و خاك صنعتى استفاده كند، بدون اينكه نياز باشد وسط كار خود جهت جلوگيرى از داغ شدن موتورها ساعت ها دستگاه را خاموش كند.

 

در جاروبرقى آب و خاك صنعتى تك موتوره اين اتفاق به وفور ديده مى شود كه موجب عقب افتادن كارها شده و كاربر  مجبور مى شود مدت زمان بيشترى در محيط كار باقى بماند كه سبب ايجاد مشكل هم براى كاربر و هم كارفرما مى شود .زيرا به دليل اينكه ساعت ها بايد جاروبرقى آب و خاك صنعتى خاموش باشد تا موتور دستگاه سرد شود و كاربر كارى جهت انجام ندارد، در صورتيكه ساعت كارى براى كاربر رد مى شود و از طرف ديگر تا كاملا محيط را تميز نكرده نمى تواند محل كار خود را ترك كند كه اين امر باعث اضافه كارى كاربر و موجب هزينه اضافى براى كارفرما مى گردد.

 

بنابراين مى توان نتيجه گرفت با تهيه جاروبرقى آب و خاك صنعتى چند موتوره علاوه بر كاهش اتلاف وقت كاربر با وجود اينكه مى توان به صورت ٢٤ ساعته از جاروبرقى استفاده كرد و هم اينكه كاربر مى تواند انواع زباله هاى خشك و تر را توسط اين محصول منحصر به فرد به نحو احسن جمع آورى كند.كه تنها با در آوردن كيسه خاك جاروبرقى مايعات ريخته شده روى زمين يا آلودگى هاى مايع را جمع آورى كرد، كه اين مزيت به كارفرما اين اجازه را مى دهد كه  تنها با خريد جاروبرقى آب و خاك صنعتى به جاى خريد دو دستگاه متفاوت و توانايى كاركرد ٢٤ ساعته هم در زمان و هم در ساير هزينه ها صرفه جويى چشمگيرى داشته باشد.

 

جاروبرقى مركزى در خانه:

جاروبرقى مركزى در خانه بسيار كاربرد مفيدى دارد،به گونه اى كه دستگاه جاروبرقى در محلى بيرون از منزل، در پاركينگ، انبارى يا موتورخانه به صورت ثابت نصب مى شود و به وسيله يك سرى لوله هاى تو كار كه از لا به لاى ديوارها رد مى شوند و توسط پريز ها يا درگاه هاى ورودى تعبيه شده در منزل و لوله هاى خرطومى چند مترى كه به محض اتصال لوله خرطومى جاروبرقى مركزى شروع به كار مى كند.

 

از فوايد جاروبرقى مركزى مى توان به اين نكته اشاره كرد كه با وجود نصب دستگاه در بيرون منزل و دور بودن از مكانى كه در حال نظافت مى باشد بنابراين نظافتى بدون سرو صداى زياد و در آرامش خواهيد داشت كه اين مزيت موجب داشتن طرفداران زيادى در زندگى پر مشغله امروزه شده كه هنگام بازگشت به منزل ديگر خبرى از سرو صداهاى محيط كار نباشد و شنيده نشود.يكى ديگر از فوايد جاروبرقى مركزى اين مى باشد كه به دليل بيرون بودن دستگاه گرد و غبار جمع آورى شده از منزل به وسيله لوله هاى تو كار به سمت جاروبرقى رفته و در مخزن دستگاه جمع شده و پس از عبور از فيلتر به محيط منزل بر نمى گردد.

 

بنابراين فيلتر با هواى بيرون در ارتباط است و مانع از ايجاد بوى نا خوشايند مى گردد. با توجه به اينكه در صورت اتصال لوله خرطومى به در گاه ورودى موتور شروع به كار كردن مى كند بنابراين در منزل خبرى از سيم نيست و فقط توسط لوله خرطومى و دسته جاروبرقى مركزى كه وزنى ندارد و بسيار سبك مى باشد و به راحتى قابل حمل مى باشد و دسته جارو توسط لوله تلسكوپى قابليت تنظيم بر اساس قد فرد را دارد . در انواع پيشرفته امروزى در روى دسته هاى جاروبرقى مركزى ريموت كنترل قرار داده شده است جهت تنظيم قدرت مكش و خاموش و روشن كردن و نشانگر پر شدن مخزن و در صورت به وجود آمدن هر گونه مشكلى براى دستگاه از جمله گرفتگى لوله و خرابى قطعات مطلع شويم.

 

در دسته هاى معمولى جهت خاموش كردن جاروبرقى مركزى بايد لوله خرطومى را از درگاه ورودى جدا كنيم تا جريان برق قطع شود و دستگاه خاموش شود اما با وجود كليد جهت خاموش و روشن كردن بر روى دسته جارو ديگر لازم نيست حتما به درگاه ورودى مراجعه شود و در هر لحظه و هر مكانى از منزل مى توان جاروبرقى مركزى در خانه را روشن و خاموش كرد و به نظافت خود ادامه داد.

جاروبرقى هتلى صنعتى:

جاروبرقى هتلى صنعتى يك دستگاه مكنده به شكل  سطلى و مجهز به دو يا سه موتور توربينى، حجم مخزن بيشتر و با قدرت مكش بالا و در عين حال با توليد صداى كمتر در مقايسه با ساير جاروهاى صنعتى جهت نظافت اماكنى كه نياز به آرامش و سكوت بيشترى نسبت به ساير محيط هاى پر رفت و آمد دارند از جمله؛هتل ها، بيمارستان ها، اماكن مذهبى و آسايشگاه هاو غيره مورد استفاده قرار مى گيرد. با توجه به اينكه در محيط هاى ذكر شده و به خصوص هتل ها نياز به نظافت دائمى و مكرر اتاق ها، سوئيت ها، راهروها، لابى هتل، كافى شاپ و رستوان هتل بعد از هر بار سرويس دهى مى باشد، لازم به ذكر مى باشد براى اينكه يك نظافت بى عيب و نقص و بدون جا ماندن كوچك ترين بخش در عين حال بدون سرو صدا و بر هم زدن آرامش مسافران و ميهمانان هتل و هم اينكه ميهمانان هتل خاطره خوش و خواب آرامى در صورت اقامت در اتاق ها و سوئيت هاى هتل داشته باشند بايد از وسايل نظافتى با كمترين توليد صداى ممكن استفاده كرد. يكى از نكاتى كه بايد در مورد آن بحث شود اين است كه، جاروبرقى هتلى صنعتى مورد نظر به دليل اينكه بايد توسط كاربر در اتاق ها و طبقات متعدد و مكان هاى مختلف هتل حمل و نقل شود بايد به وزن و فشرده بودن دستگاه نيز توجه ويژه اى شود چرا كه در صورت سنگين بودن دستگاه علاوه بر اينكه موجب آزرده خاطر شدن كاربر در عدم توانايى جا به جا كردن جارو و گاها فشار به كمر و دستان ايشان مى شود، قدرت مانور دستگاه نيز كم شده در نتيجه به خوبى تمام نقاط هتل نظافت و پاكسازى نمى شود.

به اين مسئله نيز بايد توجه كرد كه در صورت سنگين بودن و بزرگ بودن جاروبرقى هتلى صنعتى ، كاربر  در جا به جايى جارو با مشكل روبرو مى شود و امكان ايجاد اختلال در تردد در راهروها و لابى و ساير نقاط هتل مى شود كه اصلا براى ميهمانان خوشايند نمى باشد و همچنين موجب عدم تردد بل بوى در راهروها مى گردد و چمدان هاى مسافران ديرتر به اتاقشان رسانيده مى شود كه وجه خوبى براى صنعت هتل دارى ندارد.بنابراين بايد محصولى انتخاب شود كه كم وزن و فشرده و قابليت جا به جايى آسان و راحت توسط كاربر را داشته باشد. در بعضى مواقع براى سهولت به حركت در آوردن و جا به جايى راحتتر جاروبرقى هتلى صنعتى مى توان از كالسكه مخصوص استفاده كرد كه بسيار مناسب و كارآمد مى باشد.

 

 

 

پاسخی بگذارید