معرفی گروه خون A

شکوفایی این گروه از افراد در رژیم غذایی گیاهی است. سیستم گوارشی این افراد بسیار حساس بوده و به دلیل پائین بودن میزان اسید معده ، این افراد قادر به هضم پروتئین حیوانی نبوده و گوشت قرمز مصرفی در این افراد مستقیما تبدیل به چربی شده و مهمترین عامل اضافه وزن در این افراد محسوب می شود. همچنین هضم محصولات لبنی برای این دسته از افراد بسیار سخت بوده و باعث اختلال در کارکرد انسولین شده و عامل ابتلا به دیابت و چاقی است.

علاوه بر گوشت و لبنیات، مصرف لوبیای قرمز و مصرف زیاد گندم سبب اضافه وزن در افراد گروه خون A می گردد.

خوراکی هایی که باعث کاهش وزن در این افراد می شوند عبارتند از سبزیجات ، آناناس و غذاهای تهیه شده از سویا. همچنین استفاده از روغن های گیاهی مجاز مانند روغن زیتون باعث افزایش کارایی سیستم گوارشی این افراد شده و اثر مثبت در این افراد دارد.

گروه خونی A

قهوه و چای سبز از نوشیدنی های مفید این گروه به شمار می آید. این گروه از افراد در برابر فشارهای عصبی حساس هستند و عصبانیت در این افراد سبب بروز اضطراب، خشم و بی قراری می شود که این حالت به شدَت سیستم ایمنی بدن آنها را ضعیف کرده و باعث ایجاد بسیاری از بیماری ها می گردد. انجام فعالیت های مناسب مانند یوگا و نرمش و دیگر ورزشهای تمرکزی، استرس و هیجانات را کاسته و از ابتلا به انواع سرطان ها و بیماری های عصبی و امراض قلبی جلوگیری می کند.

پاسخی بگذارید