طراحی سایت ارزان – طراحی وب سایت ارزان قیمت

در مقاله ی طراحی سایت ارزان قیمت برخی نکات را پیرامون اهمیت طراحی سایت در تجارت الکترونیک برشمردیم. از جمله مواردی که همواره توسط مشتریان مورد بحث قرار می گیرد، هزینه ی صرف شده برای طراحی وب سایت است. پاسخ ما بر این اصل است که الزاما همواره یک طراحی سایت بسیار حرفه ای لازم نبوده و داشتن یک طراحی سایت ارزان به مراتب بهتر از نداشتن آن است . در این مقاله سعی می کنیم تا به گونه مزایای حداقلی داشتن یک طراحی وب سایت ارزان را برشماریم.

فایده مهم طراحی وب سایت ارزان : داشتن جایگاه در فضای مجازی

از جمله مواردی که همواره خواسته ی حداقلی شرکت ها و بنگاه های اقتصادی محسوب می گردد، داشتن یک جایگاه در فضای اینترنت به منظور رسمیت بخشیدن به آن ها است . در این موارد داشتن یک طراحی سایت ارزان قیمت می تواند چنین نیازی را برطرف نماید . به طوری که مشتری و مخاطب آن ها بتواند به سهولت به سوابق و جزئیات شرکت و بنگاه اقتصادی مدنظر خود دسترسی داشته باشد. لذا داشتن حداقلی یک طراحی وب سایت ارزان برای آن شرکت و بنگاه اقتصادی خاص جهت برآورده نمودن نیازهای حداقلی مشتری توصیه می گردد.

افزایش اعتبار شرکت ، تنها با یک طراحی سایت ارزان قیمت

هرگز نباید فراموش کرد که داشتن یک طراحی سایت ارزان بهتر از نداشتن هرگونه طراحی وب سایت است. چرا که با داشتن یکطراحی سایت ارزان ، حداقل نام شرکت می تواند ، در کنار سایر رقبای خود در موتور جست و جوی گوگل قرار گیرد . و لذا رسمیتی حداقلی به شرکت بخشیده شود. البته این موضوع نیز بدون بهینه سازی وب سایت قابل انجام نیست.اصول و مبانی بهینه سازی سایت یا همان سئو می بایست بر روی طراحی وب سایت قابل اجرا باشد و لذا طراحی سایت امروزه توسط هرکسی بدون داشتن آگاهی از اصول بهینه سازی ممکن نخواهد بود.

طراحی سایت ارزان قیمت

اعتمادپذیری

یکی از اصول اساسی در بازاریابی ، قابلیت اعتماد مشتریان است .در مورد طراحی وب سایت ارزان نیز عینا همین قانون برقرار است. در صورت جذب و توجیه مشتری ، باید بستری برای وی فراهم گردد تا وی بتواند به سهولت درباره ی طرف معامله تحقیقات به عمل آورده و یا میان شرکت های مختلف ، انتخاب انجام دهد. در این میان داشتن یک طراحی سایت ارزان باز هم به کمک مشتری آمده و چنین نیازهای وی را برطرف می نماید. امروزه طراحی سایت شرکتی توسط گروه فیس تری به گونه ای صورت می پذیرد که شرکت ها بتوانند گالری عکس از محصولات و حتی رزومه ی کاری و اطلاعات تماس خود را درج نمایند و در عین حال قادر باشند که در کنار رقبای خود در موتورهای جست و جو قرار گیرند.

درآمدزایی

در مورد اقتصادی بودن و نیز علل انتخاب یک طراحی وب سایت ارزان قیمت برای یک شرکت خاص ، توجیه های اقتصادی زیادی وجود دارد. عده ای بر این باورند که صرف هزینه برای تبلیغات ، کاملا توجیه پذیر بوده و از طریق همین طراحی وب سایت و با استفاده از تجارت الکترونیک به سادگی می توان هزینه های مختلف صرف شده در تبلیغات را جبران نمود. در مقابل نیز عده ای متکی بر تجارت الکترونیک نبوده و طراحی وب سایت را تنها با توجیه کسب اعتبار میسر می دانند. از این رو داشتن حداقل یک طراحی سایت ارزان قیمت برای چنین واحدهایی توصیه می گردد.

پاسخی بگذارید