تمریناتی برای کاهش چربی در ناحیه ران برای خانم‌ها

تناسب اندام

فشار دست در حالت نشسته

ابتدا روی یک صندلی ثابت بنشینید. پاهای خود را روی زمین قرار دهید. زانوهایتان باید زاویه ۹۰ درجه داشته باشد. کف دست خود را بیرون زانوهای خود قرار دهید. زانوهای خود را مخالف کف دست به سمت بیرون فشار دهید و به طور همزمان با دستانتان به سمت داخل فشار دهید. اینکار را به مدت یک دقیقه انجام دهید.

بالا بردن پا به صورت نشسته

بر روی یک صندلی پایدار بنشینید. پاهای خود را بر روی زمین قرار دهید. زانوهایتان باید زاویه ۹۰ درجه داشته باشد. دستان خود را در دو طرف صندلی قرار دهید. در حالی که نشسته اید و ران پای شما بر روی صندلی قرار دارد، پای راست خود را صاف کرده، و ساق پای راست خود را به سمت بالا ببرید. به صورت طبیعی نفس بکشید و به مدت ۳۰ ثانیه در این حالت بمانید، سپس پای راست خود را پایین بیاورید. اینکار را با پای چپ تکرار نمایید.

پل ساختن به صورت نشسته

بر روی یک صندلی ثابت بنشینید. پاهای خود را روی زمین قرار دهید. زانوهایتان باید زاویه ۹۰ درجه داشته باشد. دستان خود را در اطراف صندلی قرار دهید. باسن خود را بلند کنید و اجازه دهید کف دست و پاهایتان وزن بدن را حمایت کند. باسن خود را به گونه‌ای بلند کنید که شکل بدن شبیه پل باشد. به طور طبیعی نفس بکشید و به مدت ۲۰ الی ۶۰ ثانیه خود را در همین حالت نگه دارید.

پاسخی بگذارید